Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z sytuacją epidemiczną , wprowadziliśmy zmiany organizacyjne, które będą obowiązywały do odwołania.
Bardzo prosimy o cierpliwość, bądźmy dla siebie wyrozumiali, pomóżmy sobie nawzajem w tym trudnym dla wszystkich czasie.
W związku z tym:
- wyłączona została opcja odbioru osobistego paczki ,
- realizacja zamówień może wydłużyć się o 1-3 dni, mimo wszystko robimy co w naszej mocy, aby paczki wysyłać jak najprędzej,
- w miarę możliwości prosimy o kontakt mailowy: sklep@artykulypolerskie.pl
Dbajcie o siebie i swoich bliskich :)

Wysyłki towarów realizowane są w kolejności rejestracji zamówień.
Towar wysyłamy do 3 dni roboczych (pomijając sobotę i niedzielę),(zależność od stanu magazynowego producenta) od momentu zaksięgowania płatności:
-na koncie bankowym sklepu
lub
-na koncie systemu płatności "Shoper Płatności" - przelew natychmiastowy lub Payu.
Celem naszym jest satysfakcja klienta dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka była nadana w jak najszybszym terminie.
Doliczyć należy 1 dzień roboczy na dostarczenie przesyłki przez kuriera.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy firmy kurierskiej oraz zdarzenia losowe uniemożliwiające realizację zamówienia.
Informacja dotycząca zamówień filcu na trzpieniu tzw trzpieniówek-
w sytuacji chwilowych braków w magazynie i wiążącym się z tym procesem technologicznym czas wysyłki tych produktów może wydłużyć się o jeden dzień.
Stosowną informację klient otrzyma na maila lub telefonicznie.
