Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z sytuacją epidemiczną , wprowadziliśmy zmiany organizacyjne, które będą obowiązywały do odwołania.

Bardzo prosimy o cierpliwość, bądźmy dla siebie wyrozumiali, pomóżmy sobie nawzajem w tym trudnym dla wszystkich czasie.

W związku z tym:

- wyłączona została opcja odbioru osobistego paczki ,

- realizacja zamówień może wydłużyć się o 1-3 dni, mimo wszystko robimy co w naszej mocy, aby paczki wysyłać jak najprędzej,

- w miarę możliwości prosimy o kontakt  mailowy: sklep@artykulypolerskie.pl

 Dbajcie o siebie i swoich bliskich :)

 

 

 

 

 

Czas realizacji zamówień

Wysyłki towarów realizowane są w kolejności rejestracji zamówień.

Towar wysyłamy do 3 dni roboczych (pomijając sobotę i niedzielę),(zależność od stanu magazynowego producenta) od momentu zaksięgowania płatności:

-na koncie bankowym sklepu

  lub

-na koncie systemu płatności "Shoper Płatności" -  przelew natychmiastowy lub Payu. 

Celem naszym jest satysfakcja klienta dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby przesyłka była nadana w jak najszybszym terminie.

Doliczyć należy 1 dzień roboczy na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy firmy kurierskiej oraz zdarzenia losowe uniemożliwiające realizację zamówienia.

Informacja dotycząca zamówień filcu na trzpieniu tzw trzpieniówek-

w sytuacji chwilowych braków w magazynie i wiążącym się z tym procesem technologicznym czas wysyłki tych produktów może wydłużyć się o jeden dzień.

Stosowną informację klient otrzyma na maila lub telefonicznie.

Szanowny kliencie
Z należytą starannością dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo. Wszystkie połączenia ze sklepem oraz dane użytkownika i procesy płatności online, są szyfrowane.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl